Un Amor Imposible unul din cele mai bune fanficuri?

Hello!

Acest fanfic este „nominalizat” pe Fan-Fic-Twilight ca unul din cele mai bune fanficuri…in aceasta „batalie” se mai numara si „After That Day”, „Let Me Sign”, „Dragoste Si Razbunare” si „Impenetrable To Pain”…aici (click) puteti vota fanficul pe care il credeti voi cel mai bun ;)…sondajul se afla pe partea dreapta🙂

…Nu o sa fiu ipocrita si nu o sa spun ca nu vreau ca Un Amor Imposible sa iasa pe primul loc, imi doresc din suflet asta…dar nu indraznesc sa sper ca va lua locul 1 pentru ca celelalte fanficuri sunt fff bune, poate chiar mai bune decat U.A.I. :)…

…Pana pe data viitoare…pupici :*:*:*:* si aveti grija de voi ;):*

4 Răspunsuri to “Un Amor Imposible unul din cele mai bune fanficuri?”

  1. De cand nu ai mai scris ceva nou, incep sa cred ca ai disparut de tot

  2. stephenie Says:

    ooo doamne iarta-mi ignoranta! abia acum ti-am gasit povestea si am citit doar putin din cap 1 din cauza mamei care crede ca vampirii ar trebui interzisi prin lege. ma rog, adultii =)) o sa ma apuc de citit imediat ce pot si cred ca vei avea parte de comm-rulie mele fara sens la fiecare capitol :-* mai ai vreun alt blog(ma intereseaza mai mult fic-ul decat blogul) te implor anunta-ma si pe mn, de fapt pe noi, intarziatii care au descoperit abia acum blogul tau sau il vor descoperi in curand

    • Sa stii ca toate comentariile sunt importante, fie ele scurte, lungi, pozitive sau negative… sunt parile cititorilor si te asigur ca toate au cam aceeasi importanta, iar cand e vorba de o persoana care scrie (si nu traduce) sunt si mai importante, pt ca citind comentariile vede ce si cum, iar uneori comentariile sunt un fel de „avant”, te fac sa scrii (cel putin pentru mine asa a fost mereu cat timp am scris la UT), dar si pentru un „traducator” sunt importante comentariile pentru ca acesta va traduce mai cu spor, va posta mai des cand va vedea cati il citesc si mai ales cati isi spun parerea😉.

      Alte fanficuri traduse de mine sunt urmatoarele:
      Vindecand Ranile Sale
      Bienvenido a mi cuerpo

      Si… am inceput candva sa scriu o poveste, o mini-poveste, insa din diferite motive am facut o pauza, urmeaza sa reincep sa scriu in curand :):D. Povestea se numeste Umbrele Trecutului, o gasesti aici.

      P.S: Niciodata nu e prea tarziu! :*

Lasă un răspuns

