Multumiri…


Dragele mele,

Cand am inceput sa traduc acest fanfic nu am crezut ca o sa va placa atat de mult si nici nu credeam ca voi traduce asa de repede (mai tineti minte cand am spus ca daca voi traduce 3 capitole la doua saptamani va fi perfect, ei bine lucrurile nu au stat asa si ma bucur enorm de mult, sper ca si voi :D) Sincer va spun ca simt ca acest fanfic imi apartine intr-un mod, ca face parte din mine, probabil pentru ca si eu am trecut prin unele situatii prin care a trecut si Bella J si pentru ca am tradus cu sufletul, plina de emotii sperand ca o sa va placa si ca veti fiti multumite de munca mea.

Povestea se termina aici, eu cred ca e cel mai bun final pentru ca fiecare poate sa isi imagineze continuarea…Cand o sa va fie dor de poveste, cand ve-ti dori sa o recititi puteti sa o faceti printr-un singur click sau prin a scrie cateva litere (https://unamorimposible.wordpress.com), nu voi sterge blogul niciodata😉

Vreau sa va multumesc din suflet tuturor pentru ca ati citit acest fanfic, ca v-ati spus opinia despre majoritatea capitolelor, despre munca autoarei si despre munca mea, de asemenea va multumesc si celor care nu ati comentat.

Va multumesc ca ati ras si ca v-ati intristat (mai mult v-ati intristat, stiu :D), iar unele dintre voi chiar ati plans.

Va multumesc pentru intelegere si pentru cuvintele de lauda. Ma bucur enorm de mult ca sunteti multumite de traducerea pe care am facut-o si ca va place aceasta poveste.

Va multumesc pentru ceea ce ati facut pentru mine si pentru tot ce mi-ati spus, totul conteaza foarte mult pentru mine, absolut totul.

Va doresc ceea ce e mai bun in viata, sa aveti parte numai de lucruri frumoase, sa fiti sanatoase si sa va bucurati de viata !

Multumesc inca o data pentru tot si nu uitati placerea a fost de partea mea si nu in ultimul rand ii multumesc Biancai (idp_bb) pentru ca mi-a sarit in ajutor in momentele in care aveam nevoie si ii urez mult noroc in traducerea fanficului Comienza la Guerra (un fanfic foarte frumos, merita citit).

Multi pupici si multe imbratisari tuturor :*:*:*:*>:D<

Cu drag,

A voastra DD.

11 Răspunsuri to “Multumiri…”

  1. Salut!
    Prima data cand am vazut fan-ficul a fost la o prietna, am citit cateva randuri si m-am indragostit de el pe loc. A doua zi cum a intrat pe YM i-am cerut linkul. Plina de nerabdare am intrat pe blog si am inceput sa citesc, intr-o zi [ am stat de la pranz , ma rog am mai facut si pauza , am mancat, m-am uitat la un film etc, pana la 2 fara un pic cred ca se va face 3 pana voi posta eu comentariu ] am terminat toata povestea. Cred ca am plans de vreo trei-patru ori. Ma identific cu Bella din poveste in multe privinte, pot sa zic ca fan-ficul mi-a patruns in inima si va ramane acolo pentru totdeauna si cu siguranta voi mai intra si il voi mai citi, cum fac cu povestile/cartile care ma impresiuneaza sau care ma marcheaza. A fost o poveste profunda, sentimentele au fost bine conturate, poate chiar prea bine. Cate iubire, doamne, cata iubire. Nu credeam ca o poveste ma va marca atat de mult. M-au trecut fiori la unele capitole, am crezut ca cei doi nu vor sfarsi impreuna, cum imi doream. Dar se pare ca a fost happy end, imi doresc ca fiecare sa aiba un happy end ca aici. Povestea care a inceput cu zane, printi si printese a continuat cu vrajitoare, zgribturoaice, mume ale padurii si s-a terminat ca printr-o magia asa cum a inceput. Inca o data binele ne doveste ca este mai puternic ca rau, si oricat ar ploua vom vedea mai devreme sau mai tarziu din nou soarele si cerul senin. Vreau sa-ti multumesc ca ai tradus acest fan-fic, si sa te felicit pentru munca dusa la bun sfarsit. Cred ca ai muncit o groaza, deci bravo. Imi pare rau daca s-au mai strecurat greseli dar cum spuneam e aproape 3 [ daca nu cumva e 3 ] iar eu mor de somn, nu cred ca reuseam sa ador fara sa stiu sfarsitul. Sper sa ne mai incanti cu vreo traducere sau chiar cu o poveste scrisa de tine.
    Bafta in continuare. >:d<

  2. nu pot sa cred ca sa terminat :((, parca mai ieri abia ai inceput sa traduci si cu toti am ramas fermecati inca de la primele randuri. Acest fan fic este intr-adevar unic, si nu cred ca exista om in romania ( cu net) care sa se autonumeasca fan twilight si sa nu stie despre acest fan fic….. pacat ca s-a terminat, imi placea la nebunie, ……. acum ce o sa m-ai citesc :(( :(( :(( nu-i drept , mai vream , insa dupa cu a spus si autoare, de ce sa strice finalul cu o continuare care nu trezeste la fel de multe sentimente cum ne-a trezit un amor imposible? autoare este extrem de talentata, de fapt e fenomenele, geniala, nemaipomenita si fan ficul e superb, splendid, grozav, super, tare, klumea, misto, mirific, inmarmuritor, nemaintalnit, frumos, nemaivazut, nemaiauzit, unic, ………am c-am ramas fara adjective, insa ai prins ideea………… sunt foarte trista ca sa terminat, ai tradus foarte repede DD (DeDe) si iti multumesc pentru asta, pentru ca nu ne-ai lasat prea mult in suspans si in principal iti multumesc ca ai tradus acest fan fic, si ca te-ai tinuit de el si nu ai renuntat. Iti multumesc si pentru faptul ca ne-ai raspuns la comentarii, in ciuda faptului ca alti autori nu fac, ca ai dezbatut cu noi capitolele si ne raspundeai la unele intrebari( nu la toate, caci noi te intrebam ce se mai intampla:)) si daca dezvaluai , ce farmec mai avea?) si vreau sa-i mai Multumesc autoarei pentru ca a scris acest fan fic si l-a terminat si pentru ca te-a lasat pe tn sal traduci, daca nu te lasa……… nici nu vreau sa ma gandesc

    cui sa-i mai multumesc? pai cred ca cititorilor, desi cred ca DD ar trebui sa le multumeasca, insa eu vreau sa zic ca daca ei (adica noi, fiindca si eu ma includ in catgoria de „cititori”) nu am fi citit si nu te-am fi incurajat sa continui , nu ai fi publicat atat de repede

    si ce sa iti mai zic? succes in continuare si abia astept sa vad ce fan fic ai sa mai traduci, fiindca sa nu crezi ca ai scapat de mne, am sa citesc toate fan ficurile pe care ai sa le traduci :P………. of, iar ma apuca febra „romanelor ” ( stii despre ce vb) :)) :)), oricum nici macar intr-un roman nu pot exprima cat de mult mi-a placut acest fan fic si cat de grozav e, ……….. e singurul fan fic la care am plans , adik cu lacrimi si tot tacamul, la nici unul nu am mai plans, decat la cartile lui stephenie meyer pe care o admir si o iubesc

    te las, nu vreau sa te plictisesti de mne😛 iti multumesc din nou si sa nu te sperii decat de multa am scris pentru ca eu m-am speriat

    • Cum am mai spus: Totul are un sfarsit, totul!

      Iti multumesc pentru cuvintele frumoase pe care le-ai adresat autoarei, fanficului si mie.

      Ma bucur enorm de mult ca v-a placut acest fanfic si ca ati inteles de ce nu raspundeam la unele intrebari, exact la asta ma gandeam si eu, ce farmec ar mai avea daca eu v-as fi spus ce s-ar fi intamplat in urmatorul capitol, sau sa va spun de ce Edward a facut ce a facut, de ce e asa si asa mai departe…Cred ca ar fi disparut tot farmecul daca v-as fi raspuns la intrebari, nu a fost mai frumos sa aflati voi singure si sa faceti o ipoteza (sau mai multe) pe care sa o mai schimbati putin dupa ce ati mai citit un capitol sau sa vedeti ca ati avut dreptate….imi amintesc ipotezele voastre, momentele in care spuneati ca Edward e asa si asa…momentul in care am „dezbatut” capitolul 21 :)….

      Fetelor pentru mine a fost o placere enorm de mare sa traduc, sa citesc comentariile voastre si sa va raspund la ele (sincer, cred ca am facut bine ca v-am raspuns la comentarii si nu numai sa le citesc, stiu ca unii traducatori/autori nu o fac, dar eu cred ca asa e cel mai bine, sa raspund la ele pentru a sti exact ce simt si ce cred)

      laura eu v-am multumit voua cititorilor si voi continua sa o fac…pentru ca fara voi aceasta „experienta”, acest lucru pe care l-am facut nu ar fi avut niciun farmec, nu vreau sa imi imaginez ce s-ar intampla daca voi, cititorii, nu ati exista. Va multumesc inca o data pentru tot sunteti cele mai minunate persoane pe care le stiu (desi nu va cunosc personal (adica nu ne-am vazut „face to face” ca sa spun asa) stiu ca sunteti niste persoane minunate care stiu cum sa se comporte, cum sa vorbeasca si mai ales persoane care stiu intr-adevar sa aprecieze un lucru.) Va multumesc de n ori pentru cuvintele voastre frumoase, minunate si pentru ca ati fost alaturi de mine in toate aceste saptamani care mie mi s-au parut niste zile (nici mie nu imi vine sa cred caci deja a trecut atat de mult timp…ca aceasta poveste s-a incheiat aici, dar continua in mintile noastre)

      Sper ca si urmatoarea alegere a fanficului pe care il voi traduce sa fie la fel de inspirata sau si mai mult…am niste fanficuri in gand, mai trebuie sa le citesc pentru a vedea pe care il voi traduce, fetelor nici nu va imaginati (sau poate ca da) cat de greu este sa aleg un singur fanfic din miile de fanficuri in spaniola care exista :D…nu stiu de ce, dar cred ca voi apela la ajutorul vostru din nou🙂

      Inca o data va multumesc pentru tot si va doresc tot ce e mai minunat si mai frumos! Nu uitati traiti fiecare secunda din timpul vostru si profitati la maxim de viata voastra si deasemenea nu lasati lucrurile care par simple sa treaca pe langa voi pur si simplu!

      Succes tuturor!

      Pupici :*:*:*:*

      P.S: laura iarta-ma, stiu, am scris si eu un roman (mi-ai pasat si mie aceasta febra)…imi cer scuze pentru ca stiu ca am inceput sa iti raspund tie la comentariu, dar defapt am raspuns tuturor…asa sunt eu ;))…incep cu o idee, o dezvolt si ajung sa spun acelasi lucru dar tuturor…:D

      • Doamne cat e comentariul :-SS …..nu aveam intentia de a scrie atat de mult, dar se pare ca nu m-am putut opri :D….

        …Daca am greseli va rog sa ma iertati dar nu am timp sa il recitesc pentru ca trebuie sa ma pregatesc de meditatiile de la germana :-<….aproape doua ore in care doamna parca imi vorbeste in chineza :)):))

        Pupici :*:*:*

  3. ce pot sa spun….ar trebui sa dam un party:)))glumeam:)
    Multe felicitari si multumiri(presupun ca din partea tuturor fetelor)pt traducere,de asemenea si pt autoare;)
    Ai dreptate in totalitate…un final fericit,nu se putea mai bine.
    Multi pupicei si imbratisari calde😛 si multumim pentru urari,de asemenea si noi va dorim(tie si autoarei) aceleasi lucruri🙂
    Si apropo imi pare rau ca ai trecut prin momente grele asemenea celor ale bellei.Iti doresc multa fericire in viata😉
    As dori ca acest mesaj sa ajunga si la autoarea. :*:*:*

    • Viata nu e roz, si drumul nu e presarat doar cu petale de trandafir…dar a trecut, cel putin asa cred :D…

      Ma bucur mult ca iti place acest fanfic si ca esti multumita de traducerea mea :*:*:*

      Multumesc inca o data :*:*

      Sa ai parte de tot ce e mai frumos si mai bun in viata :*:*:*

      Pupici :*:*:*

      P.S: Cu siguranta va ajunge😉

  4. vampiryka Says:

    fata nu ai pentru ce sa ne multumesti :X:X
    noi ar trebuii sa fim cele care sa iti multumeasca fiindca ai tradus un fic minunat :X:X:X
    si iar ma-i facut sa plang….o sa vin sa te bat sa stiii :))))
    pwp si sa stii caiti multumesc ca mi-ai insniat ziua timo de cateva saptamani cu capitlolele tradus de tine la care am plans inevitabil mereu :X:X:
    pwp la u :*:*:**:

    • Placerea a fost de partea mea :*:*:*
      Ma bucur ca ti-am inseninat ziua cu traducerea acestor capitole din acest fanfic, dupa cum ai mai spus si tu,minunat.

      Imi pare rau ca te-am facut sa plangi😀

      Pupici :*:*

  5. doar un cuvant:Felicitari!:*:*:*>:D<

Lasă un răspuns

