Mesaj de la Mommy’s Bad Girl

Dragele mele cititoare:

OK.Mai intai de toate vreau sa va dau cea mai mare multumire pe care o poate da o scriitoare. Sunteti cele mai bune cititoare pe care niciodata in viata mea nu as putea sa le am…si adevarul e ca ii multumesc lui Dumnezeu pentru ca m-a pus in aceasta lume magica si pentru ca facut ca imaginatia mea sa zboare in acest mod.

Va intrebati de ce aceasta postare? Ei bine, vreau sa va expun…cateva puncte.

Cand am inceput sa scriu povestea “Un amor imposible” a fost foarte diferit. Aici nu existau finaluri fericite sau pline de speranta, Edward si Bella niciodata nu ar fi fost niciodata impreuna si finalul ar fi fost mult prea tragic.

Pe masura ce timpul trecea eu am schimbat continuarea facand-o putin mai frumoasa si cu mai putina suferinta…desi, ei bine, suferinta pentru mine in acest fanfic era necesara.

La sfarsit am lasat un final deschis. Adevarul e ca aveam planuri sa fac o continuare, nu sunt o fana de-a lor deoarece majoritatea “strica” povestea originala, dar pentru ca sunt o impulsiva mi-am spus “De ce sa nu o fac?” si , ei bine, asa s-a nascut “Aquella promesa”

Am inceput sa o scriu cu emotii, dar pe masura ce timpul trecea…ei bine, mi-am dat seama ca nu existau motive puternice pentru ca cei doi sa nu fie impreuna, iar apoi, dupa ce m-am gandit mult timp, am ajuns la concluzia ca am dreptate in ceea ce gandeam despre continuari. “Aquella promesa” distrugea magia fanficului “Un amor imposible”.

Nu vreau ca bebelusul meu sa fie distrus de continuare. Adevarul este ca, sa fiu sincera, nu simteam aceeasi emotie cand o scriam, ba mai mult…simplul fapt de a deschide fisierul care contine capitolele imi da…o senzatie pe care nu o pot explica. Nu simteam nicio emotie , cuvintele chiar nu mai aveau sens.

Nu vreau sa public in continuare pentru ca voi nu meritati ca eu sa va fac asta…sa va dau capitole lipsite de emotii, sa pierdeti farmecul si intr-un final sa urati povestea.

Stiu ca pe multe dintre voi nu va incanta aceasta idee, dar intelegeti-ma fetelor, nu pot sa stau si sa scriu o poveste care nu-mi place, cand nu imi face placere sa o scriu. Cu magia care pleaca si ideile care sunt inghetate. Nu cred ca voua v-ar place ca “Un amor imposible” sa fie patat de continuarea care nu merita osteneala.
Pentru ca este adevarat, nu merita osteneala!

Nu vreau sa distrug ceea ce am construit cu atat de mult efort, asadar am sters “Aquella promesa” in 8 noiembrie 2009.

Va rog sa ma intelegeti si sa va puneti in locul meu : daca ati fi scris o poveste magica, care s-a incheiat cu satisfactie pentru ca mai tarziu sa fie distrusa de o continuare care nu merita osteneala, ce ati face?

Va rog, fetelor, va cer sa va ganditi un moment din punctul meu de vedere si sa vedeti cu adevarat asta: continuarea nu merita osteneala.

Intelegeti-ma! Ce ati prefera? O poveste lipsita de emotii sau sa ramaneti cu niste amintiri frumoase de la original?

Sper ca o sa ma intelegeti si ca o sa ma sprijiniti.
Va iubesc!

”Doamne fereste sa fac ceva ce nu vreau sa fac”

Mommy’s Bad Girl

22 Răspunsuri to “Mesaj de la Mommy’s Bad Girl”

  1. Nu te citesc doar fetele, sa stii🙂

    • Eh… Nu ma asteptam la asta, cred ca ar trebui sa ii spun sa nu mai foloseasca numai femininul, asa-i?:D

      P.S: Ma bucur ca mai exista si baieti care citesc😉

  2. RaLuKa Says:

    Ohhh deci nu va continua oricum din ce am citit finalul avea sa fie unul fericit asa ca nu ma supar….si ii voi respecta si eu decizia…stiu cum e sa incerci sa scrii doar ca sa scrii…fara sa simtii placerea creatiei…o inteleg…si oricum sunt sigura ca ne va uimi cu viitoarele creatii(si chiar si cu fostele/actualele)…va pwp pe amandoua si stiu ca a avut dreptata:*>:D<

  3. adevarat…respect decizia luata

  4. alicebeautifulvampire Says:

    adevarat…Mummy`s Bad Girl eu iti respect alegerea facuta si sper sa mai citim vreun fic scris de tine..tradus de DD sau de oricine altcineva pt ca ai talent…!!!

  5. Ce frumos, mai bine ca nu a continua. Chiar nu cred ca cineva s-ar fi bucurat de o poveste seaca. O inteleg perfect, si eu fac la fel.

  6. Si eu o inteleg si ii respectg decizia..oricum a facut din „Un amor imposible” o poveste extraordinara si pe care toti o iubim!:x:-*

  7. a scris ceva extraordinar……….. desi e pacat ca nu mai scrie o continuare, cred ca decizia ei e cea corecta shy nu am nimic de comentat……………. ficul acesta a fost un adevarat succes……….. iar autorare este extrem de talentata………….. iar tu Dede ai tradus excelent………. Multumim! :X

  8. si eu o respect si o inteleg si intradevar fara nici o emotie nu m-ar mai interesa asa tare ficul:X:*:*poate incepe un nou fic totusi, o noua idee;)

    • Pai pana acum:
      – a terminat de scris 2 faficuri („Un amor imposible” si „Secretos y Engaños”)
      – a mai scris o mica povestioara care are un singur capitol
      -traduce un fanfic, se numeste: „Chastity Child”
      – si scrie alte trei fanficuri : „De mariposas, peluches y amor” , „Best Of You ” si „Lo que ve el corazón”

  9. sti mama mea mereu a vrut sa vada ce is aceste fan-ficuri ce imi place atat de mult la ele dar niciodata nu am gasit unul potrivit care sa il arat dar acesta este perfect . cu siguranta ii va placea :8:*:**:X😡

    • Ma bucur enorm de mult ca ii respecti decizia si ca iti place aceasta poveste…cuvintele pentru autoare sunt foarte frumoase…

      P.S: Daca va citi si mama ta aceasta poveste as vrea sa stiu cum i se pare :)…

  10. sti mama mea mereu a vrut sa vada ce is aceste fan-ficuri ce imi place atat de mult la ele dar niciodata nu am gasit unul potrivit care sa il arat dar acesta este perfect . cu siguranta ii va placea :8:*:**:X

  11. iti respect decizia MULT SUCCES IN CONTINUARE . UN AMOR IMPOSIBLE mereu va ramane in inima mea

  12. este cea mai buna poveste pe care am citito in toata viata mea . toate acele sentimente , mau fakut sa plang mai mult decat am plans in toata viata mea :p si iti respect decizia . am citit o multime de alte povesti foarte frumoase care au avut continuari si totul a disparut nu mai era la fel nu mai erau aceleasi sentimente .

  13. ZoZzOoLina:X Says:

    O inteleg pe autoare, si are dreptate nu poti sa faci ceva ce nu`ti palce:)cum a spus de ce sa faca o continuare daca nu are nici o emotie nimic…nu merita:)…eu personal o inteleg si ii respect decizia:*..

    a facut o treaba minunata cu acest fic:)… SUCCES IN CONTINUARE! :*

  14. Draga Deea, Vampiryca si Kaura ma bucur enorm de mult ca ati inteles-o …cred ca voi traduce in mod special comentariile de aici pentru a vedea ca cititorii romani o inteleg🙂

  15. La fel si eu Deea ! Felicitari si sa o tina tot asa:* Ii multumim din toat ainima pt fic:* felicitari:x

  16. vampiryka Says:

    si eu ii respect decizia…este foarte adevarat tot ce a zis :X
    asa ca nu am nici un cuvant in contradictoriu😛

  17. ii respect decizia si cred ca are dreptate!:)

Lasă un răspuns

