Hello!

helloHello! Ce mai faceti?

Sunt DD(Dede), admin de pe blogul Imposibilul Devine Posibil … Dupa cum stiti am inceput sa traduc fanfic-ul ales de voi (aici puteti vedea clasamentul).Primul capitol l-am postat pe site-ul dedicat seriei Twilight (Imposibilul Devine Posibil, aici), special pentru cei care ne sustin, in semn de multumire [;)]

Vreau sa stiti ca am cerut permisiunea pentru a traduce acest fanfic, asa mi se pare normal…Uitati mesajele pe care i le-am trimis, si cel pe

care l-am primit: aici si aici

„Subiect: …Buna!

idp_dd: Buna! Ce mai faci?… Ma numesc Andreea, ceea ce vreau eu sa iti spun e ca imi place foarte mult fanficul tau „Un Amor Imposible”, este foarte bun, foarte frumos, este minunat si ca vreau sa il traduc (in romana), dar am nevoie de acordul tau. Amandoua stim foarte bine ca eu as putea sa il traduc fara sa iti cer permisiunea, dar consider ca asa e normal. Astept raspunsul tau! Pe curand! Pupici

P.S: Felicitari pentru fanfic!


Subiect: Buna, frumoaso!!!

Mommy’s Bad Girl: Ei bine, tu, tocmai mi-ai facut ziua mai frumoasa, jur! As fi foarte incantata daca l-ai traduce! Wow, niciodata nu m-am gandit ca cineva imi va cere acest lucru. Iti multumesc mult de tot! Ai toata permisiunea din lume! Iti cer un singur lucru, cand ai ficul publicat sa imi trimiti linkul pentru a-l pune la profilul meu , pentru ca cititorii mei sa vada ca ai permisiunea, sa nu fie nicio problema. Multumesc mult pentru tot! M-ai inseninat ziua!

Pupici!

Mommy’s Bad Girl

idp-dd: Ma bucur ca am permisiunea ta pentru a traduce…si tu mi-ai inseninat ziua (mai bine zis, noaptea). Cand ma voi decide pe ce site/blog il voi publica iti voi sa linkul…multumesc din nou! Sa ne auzim de  bine!

Pupici

…Fanficul il gasiti aici .

Rezumat:

Dupa 6 luni, de cand Edward a parasit-o, Bella vede un Volvo la scoala. Acolo se intalneste cu Edward, care se tine de mana cu o alta persoana. Ce va face Bella? Va putea trece peste acest lucru?

…Sper sa va placa fanficul! Si va rog, aveti rabdare cu mine [:D].

2 Răspunsuri to “Hello!”

  1. heeey..knd apare cap 14?

Lasă un răspuns

